#management #engineering #knowledge #conhecimento #engenharia #gestão
Navegação Principal
Conteúdo principal
Barra Lateral
Cadastro
Acesso
Toggle navigation
Atual
Arquivos
Sobre
Revista
Submissões
Equipe Editorial
Declaração de Privacidade
Contato
Buscar
Início
Arquivos
v. 11 n. 31 (2022)
Publicado:
2024-11-22
Artigos
SYSTEMATIC LITERATURE REVIEW OF INFLUENCING FACTORS IN ONLINE GROCERY SHOPPING (OGS) USER EXPERIENCE (UX): MULTI-DIMENSIONAL MODEL
Multi-Dimensional Model
João Gabriel Danesi Morisso, Marcelo Gitirana Gomes Ferreira
01-29
PDF (English)
A INFLUÊNCIA DO CONTEÚDO GERADO POR USUÁRIOS NA MÍDIA ALTERNATIVA: UMA REVISÃO DE ESTADO DA ARTE
Stefanie Carlan da Silveira, Douglas Barbosa Gomes
67-92
PDF
SUSTAINABILITY DISCLOSURE: ANALYSIS OF THE MOST SUSTAINABLE UNIVERSITIES IN THE UI GREENMETRIC AND THE RANKINGS
DÉBORA LONDERO KIELING LONDERO KIELING, CLAYTON DOS SANTOS LIMA, LUCAS VEIGA ÁVILA, LARISSA DEGENHART , MARCELO TREVISAN
30-66
PDF (English)