Estágio curricular supervisionado de licenciatura em Geografia II:
estudo de caso no Colégio de Aplicação Universidade Federal de Santa Catarina
Abstract
This article aims to present the experience of the Supervised Curricular Internship in Geography II, at the Colégio de Aplicação-UFSC, in the 6th year B of Elementary School, in times of pandemic in the year 2021 and the challenge of teaching, planning, producing , govern, organize the didactic content and evaluate on an online platform of the discipline of Geography. In our work we try to report the main issues of remote education, our successes and difficulties encountered and how we conduct the conduct, in relation to activities, presentation of classes and geographic learning.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 PESQUISAR – Revista de Estudos e Pesquisas em Ensino de Geografia
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Os artigos e demais obras publicados no PESQUISAR, passam a ser propriedade do periódico. A impressão, total ou parcial, fica sujeita à expressa menção da procedência de sua publicação citando-se os autores, títulos, o nome da "Pesquisar", a edição, data da publicação, endereço eletrônico e data do acesso. A revista usa a licença Creative Commons.
AVISO DE DERECHOS RESERVADOS
Los artículos y otros trabajos publicados en PESQUISAR, pasan a ser propiedad de la revista. La impresión, en su totalidad o en parte, está sujeta a la mención expresa del origen de su publicación citando a los autores, el título, el nombre de la "Pesquisar", la edición, fecha de publicación, dirección de correo electrónico y fecha de acceso. La revista utiliza la licencia de Creative Commons.
COPYRIGHT STATEMENT
The articles and other works published in PESQUISAR, become the property of the journal. The total or partial printing is subject to the express mention of the source of its publication, citing the authors, titles, the name of the "Search", the edition, date of publication, electronic address and date of access. The magazine uses the Creative Commons license.