The organization of space: charting ways to work autonomy, affection, play and move the
DOI:
https://doi.org/10.5007/1980-4512.2009n19p138Abstract
Act in a group of children aged between one and two years was a great challenge for us, since we had experience with early childhood education. Our first contact with the institution was in the second half of 2008 in which, by way of lottery, we are responsible to observe the group II period. For further training in the first half of 2009, decided to stay with the same age. At this stage, the contact with the nursery has gone through two phases, the first observation was that, from it, build the project performance and the second time was the acting.Downloads
Published
2009-07-22
Issue
Section
Reports
License
Os direitos autorais referentes aos artigos publicados nesta revista são do autor, com direitos de primeira publicação para a revista. Em virtude de aparecerem nesta revista de acesso público, os artigos são de uso gratuito, com atribuições próprias, em aplicações educacionais.
Autores têm autorização para assumir contratos adicionais separadamente, para distribuição não-exclusiva da versão do trabalho publicada nesta revista (ex.: publicar em repositório institucional ou como capítulo de livro), com reconhecimento da autoria e publicação inicial nesta revista.
![Licença Creative Commons](https://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Este trabalho está licenciado com uma Licença Creative Commons - Atribuição 4.0 Internacional.