The folklore in everyday life of Education Child
DOI:
https://doi.org/10.5007/1980-4512.2009n19p93Abstract
The fact file of our day to day with the children of the group contributed 6B significantly to dedicássemos a closer look carefully for them and for their multiple languages, for their tastes, their cultural repertoire and one thousand forms of expression and creation. Taken together, these observations allowed us to build a proposal seeking socio include the information of his children, without losing sight of the work that was already being developed by the group and teacher the goals of our internship.Downloads
Published
2009-07-22
Issue
Section
Reports
License
Os direitos autorais referentes aos artigos publicados nesta revista são do autor, com direitos de primeira publicação para a revista. Em virtude de aparecerem nesta revista de acesso público, os artigos são de uso gratuito, com atribuições próprias, em aplicações educacionais.
Autores têm autorização para assumir contratos adicionais separadamente, para distribuição não-exclusiva da versão do trabalho publicada nesta revista (ex.: publicar em repositório institucional ou como capítulo de livro), com reconhecimento da autoria e publicação inicial nesta revista.
![Licença Creative Commons](https://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Este trabalho está licenciado com uma Licença Creative Commons - Atribuição 4.0 Internacional.