Review of the book Children's Languages: other ways of reading
DOI:
https://doi.org/10.5007/%25xAbstract
This book is the first of two volumes that make up the publication of Language in Education Seminar III Child performed during the 14th COLE in July 2003. The book deals with issues related to education of children in a non-anticipatory of schooling and not marked by the preparation for the elementary school. Discussion focuses on the education of children 0 to 6 years of age and not the education. It consists of articles that provide research, thoughts and experiences involving the different languages of children.Downloads
Published
2005-01-01
Issue
Section
Review
License
Os direitos autorais referentes aos artigos publicados nesta revista são do autor, com direitos de primeira publicação para a revista. Em virtude de aparecerem nesta revista de acesso público, os artigos são de uso gratuito, com atribuições próprias, em aplicações educacionais.
Autores têm autorização para assumir contratos adicionais separadamente, para distribuição não-exclusiva da versão do trabalho publicada nesta revista (ex.: publicar em repositório institucional ou como capítulo de livro), com reconhecimento da autoria e publicação inicial nesta revista.
![Licença Creative Commons](https://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Este trabalho está licenciado com uma Licença Creative Commons - Atribuição 4.0 Internacional.