The graphic infantil: processes and perspectives
DOI:
https://doi.org/10.5007/%25xAbstract
The dissertation of Maria da Graça is a major work of theoretical comparison between two approaches regarding the genesis of language in children - Ferreiro and Luria - using as support an empirical research conducted with children in a municipal school of São Paulo. The actuality and relevance of this work is due both to the research methodology and theoretical framework used, the need for this type of contribution to the improvement of pedagogical work with children pre-school.Downloads
Published
2003-01-01
Issue
Section
Review
License
Os direitos autorais referentes aos artigos publicados nesta revista são do autor, com direitos de primeira publicação para a revista. Em virtude de aparecerem nesta revista de acesso público, os artigos são de uso gratuito, com atribuições próprias, em aplicações educacionais.
Autores têm autorização para assumir contratos adicionais separadamente, para distribuição não-exclusiva da versão do trabalho publicada nesta revista (ex.: publicar em repositório institucional ou como capítulo de livro), com reconhecimento da autoria e publicação inicial nesta revista.
![Licença Creative Commons](https://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Este trabalho está licenciado com uma Licença Creative Commons - Atribuição 4.0 Internacional.