A leitura e os canais intermediários de informação na formação continuada de professores universitários

Authors

  • Dulcinéa Sarmento Rosemberg UFES, Vitória, ES

DOI:

https://doi.org/10.5007/1518-2924.2000v5n10p1

Abstract

This article discusses the role of intermediate information channels in continuing education, and shows that reading is the most frequently used information channel of college and university lectures.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Dulcinéa Sarmento Rosemberg, UFES, Vitória, ES

Professora na UFES.

Mais informações: Currículo Lattes - CNPq.

Published

2000-01-01

How to Cite

ROSEMBERG, Dulcinéa Sarmento. A leitura e os canais intermediários de informação na formação continuada de professores universitários. Encontros Bibli: electronic journal of library science, archival science and information science, Florianópolis/SC, Brasil, v. 5, n. 10, p. 1–10, 2000. DOI: 10.5007/1518-2924.2000v5n10p1. Disponível em: https://periodicos.ufsc.br/index.php/eb/article/view/1518-2924.2000v5n10p1. Acesso em: 9 dec. 2025.

Issue

Section

Articles