The establishment of early childhood education as a place of knowledge and research on childhood
DOI:
https://doi.org/10.5007/%25xAbstract
This paper discusses an experience of the current stage of education - Empowerment Child Education at the Federal University of Santa Catarina, providing comments on the principles that guided, with a brief report on the Pedagogy of Education and Children's indicative of the area, emphasizing the participatory observation, the recording and exchange of, the propositions, addressing even the games of children focus of comments by the authors.Downloads
Published
2005-01-01
Issue
Section
Reports
License
Os direitos autorais referentes aos artigos publicados nesta revista são do autor, com direitos de primeira publicação para a revista. Em virtude de aparecerem nesta revista de acesso público, os artigos são de uso gratuito, com atribuições próprias, em aplicações educacionais.
Autores têm autorização para assumir contratos adicionais separadamente, para distribuição não-exclusiva da versão do trabalho publicada nesta revista (ex.: publicar em repositório institucional ou como capítulo de livro), com reconhecimento da autoria e publicação inicial nesta revista.
![Licença Creative Commons](https://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Este trabalho está licenciado com uma Licença Creative Commons - Atribuição 4.0 Internacional.