In the lullings of the Noah's ark: enriching the interactions through the music and through the play of "making-believe"
DOI:
https://doi.org/10.5007/1980-4512.2008n17p140Abstract
This report aims to describe and analyze the trajectory of our supervised in Infant Education, lived in the seventh and eighth stages of the course of Pedagogy of the Federal University of Santa Catarina, establishing relations between the theories included in the graduate and relating them to practice teaching developed in the daycare.Downloads
Published
Issue
Section
License
As pessoas autoras cedem à revista Zero-a-Seis os direitos exclusivos de primeira publicação, com o trabalho simultaneamente licenciado sob a Licença Creative Commons Attribution (CC BY) 4.0 International. Esta licença permite que terceiros remixem, adaptem e criem a partir do trabalho publicado, atribuindo o devido crédito de autoria e publicação inicial neste periódico.
As pessoas autoras têm autorização para assumir contratos adicionais separadamente, para distribuição não exclusiva da versão do trabalho publicada neste periódico (ex.: publicar em repositório institucional, em site pessoal, publicar uma tradução, ou como capítulo de livro), com reconhecimento de autoria e publicação inicial neste periódico.