The children's interaction in the do-of-bill games
DOI:
https://doi.org/10.5007/%25xAbstract
In this article, an experience of supervised apprenticeship is discussed, starting from the participant observation, of the practice of registrations and of the elaboration of intervention proposals with the children and professionals of a regular day care of net of public education of the municipal district of Florianópolis. He is born of an evaluation of the eighth phase of the Course of Pedagogy, tends for objective to analyze the children's interactions in the do-of-bill games. Where did this theme appear from? He leaves of the discussed focus and chosen together among academic, teacher-advisor and the professionals of infantile education of the institution where he/she felt the apprenticeship, “the interactions in the moments of park and feeding”, starting from him, we cut out a more little to give visibility to the games and it do-of-counts him/it on these moments.Downloads
Published
2007-06-23
Issue
Section
Daily
License
Os direitos autorais referentes aos artigos publicados nesta revista são do autor, com direitos de primeira publicação para a revista. Em virtude de aparecerem nesta revista de acesso público, os artigos são de uso gratuito, com atribuições próprias, em aplicações educacionais.
Autores têm autorização para assumir contratos adicionais separadamente, para distribuição não-exclusiva da versão do trabalho publicada nesta revista (ex.: publicar em repositório institucional ou como capítulo de livro), com reconhecimento da autoria e publicação inicial nesta revista.
![Licença Creative Commons](https://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Este trabalho está licenciado com uma Licença Creative Commons - Atribuição 4.0 Internacional.