Writing in passages, infantes researchers, mathematics playing
DOI:
https://doi.org/10.5007/1982-5153.2018v11n3p129Abstract
This article is written in passing that look at infant researchers who play with a way of researching and a way of writing this: a written of research and a research of written. We open ourselves to poetry to do, to tell and to write research in mathematics education, seeking to weave a writing mode that offers more thoughts than foundations. Thoughts that in its beginning may be nothing, although it is only in this way that we are determined to write a research so-called academic.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Direitos Autorais aos artigos da revista são do autor, com direitos de primeira publicação à revista. Devido ao fato de aparecerem neste periódico de acesso público, os artigos são de uso gratuito, com atribuições próprias, em aplicações educacionais.
Autores têm autorização para assumir contratos adicionais separadamente, para distribuição não-exclusiva da versão do trabalho publicada nesta revista (ex.: publicar em repositório institucional ou como capítulo de livro), com reconhecimento de autoria e publicações inicial nesta revista.
Alexandria: Revista de Educação em Ciência e Tecnologia. UFSC, Florianópolis, Santa Catarina, Brasil - - - ISSN 1982-5153 - - - esta obra foi licenciada com uma licença Creative Commons - Atribuição 4.0 Internacional - CC BY