EDUCATIONAL WORKSHOPS OF PHYSICAL EDUCATION BLOGS: an experience report
DOI:
https://doi.org/10.5007/%25xAbstract
This article configures itself not only as an account of the experience, but as a reflection made possible through workshop Embedding blogs as a pedagogical tool for Physical Education, taught physical education for scholars from the Federal University of Santa Catarina (UFSC) and the Federal University of Sergipe (UFS). With this report we collaborate with awareness of the importance of establishing a dialogue between the field of Physical Education and digital culture, starting from a social perspective, critical and collaborative media.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Os autores dos textos enviados à Motrivivência deverão garantir, em formulário próprio no processo de submissão:
a) serem os únicos titulares dos direitos autorais dos artigos,
b) que não está sendo avaliado por outro(s) periódico(s),
c) e que, caso aprovado, transferem para a revista tais direitos, sem reservas, para publicação no formato on line.
Obs.: para os textos publicados, a revista Motrivivência adota a licença Creative Commons “Atribuição - Não Comercial - Compartilhar Igual 4.0 Internacional” (CC BY-NC-SA).