Building and Registering the daily life in the nursery
DOI:
https://doi.org/10.5007/1980-4512.2009n20p11Abstract
With this article stated that primary education is a level of education that has its own ideas, goals and characteristics. We report from our experiences, as we are building, in daily work in the nursery, with small children, what paths we tread, the way this work is recorded, since our objective is not to present an outcome or product end, but look for ways to present it as a daily experience and process, not only in view of the teacher, but having children as participants, strengthening the group in creating and building a co-educational work that firm's complicity.Downloads
Published
2009-11-04
Issue
Section
Article
License
Os direitos autorais referentes aos artigos publicados nesta revista são do autor, com direitos de primeira publicação para a revista. Em virtude de aparecerem nesta revista de acesso público, os artigos são de uso gratuito, com atribuições próprias, em aplicações educacionais.
Autores têm autorização para assumir contratos adicionais separadamente, para distribuição não-exclusiva da versão do trabalho publicada nesta revista (ex.: publicar em repositório institucional ou como capítulo de livro), com reconhecimento da autoria e publicação inicial nesta revista.
![Licença Creative Commons](https://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Este trabalho está licenciado com uma Licença Creative Commons - Atribuição 4.0 Internacional.