Building and Registering the daily life in the nursery
DOI:
https://doi.org/10.5007/1980-4512.2009n20p11Abstract
With this article stated that primary education is a level of education that has its own ideas, goals and characteristics. We report from our experiences, as we are building, in daily work in the nursery, with small children, what paths we tread, the way this work is recorded, since our objective is not to present an outcome or product end, but look for ways to present it as a daily experience and process, not only in view of the teacher, but having children as participants, strengthening the group in creating and building a co-educational work that firm's complicity.Downloads
Published
Issue
Section
License
As pessoas autoras cedem à revista Zero-a-Seis os direitos exclusivos de primeira publicação, com o trabalho simultaneamente licenciado sob a Licença Creative Commons Attribution (CC BY) 4.0 International. Esta licença permite que terceiros remixem, adaptem e criem a partir do trabalho publicado, atribuindo o devido crédito de autoria e publicação inicial neste periódico.
As pessoas autoras têm autorização para assumir contratos adicionais separadamente, para distribuição não exclusiva da versão do trabalho publicada neste periódico (ex.: publicar em repositório institucional, em site pessoal, publicar uma tradução, ou como capítulo de livro), com reconhecimento de autoria e publicação inicial neste periódico.
