Ir para o conteúdo principal
Ir para o menu de navegação principal
Ir para o rodapé
Open Menu
Atual
Arquivos
Anúncios
Sobre
Sobre a Revista
Submissões
Equipe Editorial
Declaração de Privacidade
Contato
Buscar
Cadastro
Acesso
Início
/
Arquivos
/
n. 37 (1999)
n. 37 (1999)
Publicado:
1999-01-01
Início
Inicial/Initial
001-006
PDF
Introdução
Introdução/Indroduction
Izabel Brandão
007-012
PDF
Artigos
A few reflections on the subject of literature, English Language and the teaching/ learning process.
Izabel Brandão
013-020
PDF
On awe and awareness - the literary text in the classroom
Lynn Mario T. Menezes de Souza
021-033
PDF
Picking up the fragments: literary theory and the teaching of literature in English in a "Letras" course
Vera Helena Gomes Wielewicki
035-047
PDF
The don’t “do-it-yourself” of education: teaching and learning literature as production of collective knowledge
Clarissa Menezes Jordão
049-059
PDF
Radical stylistics: yet another epithet?
Sônia Zyngier
061-072
PDF
Language and literature: some dialogic trodden ways*
Josalba Ramalho Vieira
073-091
PDF
The search for autonomy: a challenge for the student reader
Rita Maria Diniz Zozzoli, Marcia Rosetti de Oliveira Albuquerque, Lúcia de Fátima Santos
093-103
PDF
Heteroglossia in Greenvoe: teaching a Scottish novel in the context of British Cultural Studies
Helen Reid Thomas
105-127
PDF
Resenhas
The Bakhtin Reader
Helen Reid Thomas
129-132
PDF
Literature with a small ‘l’
Vera Maria Drews Guimarães
132-135
PDF
Postmodernism and Education
Vera Helena Gomes Wielewicki
135-137
PDF
Bibliografias Especiais
Bibliografias especiais/special bibliographies
Ilha do Desterro
139-143
PDF
Notes on Contributors
notas dos autores/notes of contributors
145-148
PDF
Idioma
English
Português (Brasil)
Enviar Submissão
Enviar Submissão