Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 66 (2014): Second Language learning/teaching and technology
No. 66 (2014): Second Language learning/teaching and technology
Published:
2014-07-29
Initial
Início
000-008
PDF (Português (Brasil))
Introduction
Introduction: L2 Learning/teaching and Technology: A ‘CALL’ for a change?
Raquel Carolina Souza Ferraz D'Ely, Maria da Glória Guará-Tavares
009-018
PDF (Português (Brasil))
Articles
Are ESL/EFL Software Programs Effective for Language Learning?
Vládia Cabral Borges
019-074
PDF (Português (Brasil))
Blogging: agency, mindset and literacy
Vera Lucia Menezes de Oliveira e Paiva, Junia de Carvalho Fidelis Braga
075-100
PDF (Português (Brasil))
Planejamento e Implementação de Curso Online como Atividade de Estágio Curricular na Área de Inglês
Telma Gimenez, Samantha Gonçalves Mancini Ramos Ramos
101-122
PDF (Português (Brasil))
Interações telecolaborativas na aprendizagem de línguas estrangeiras: foco no uso dos recursos do aplicativo computacional Openmeetings
Francisco José Quaresma Figueiredo, Suelene Vaz da Silva
133-172
PDF (Português (Brasil))
Os Modos de Representação sobre a Língua Inglesa em Fóruns Online de Futuros Professores desta Língua
Júlio Araújo, Andréia Turolo-Silva
173-202
PDF (Português (Brasil))
Recursos digitais e aprendizagem de inglês como língua estrangeira
Celso Tumolo
203-238
PDF (Português (Brasil))
Tecnologia e Metodologia no Ensino de Inglês: Impactos da Globalização e da Internacionalização
Kyria Rebeca Finardi, Maria Carolina Porcino
239-284
PDF (Português (Brasil))
Interview
Interview with Marta González-Lloret and Vilson Leffa: Building an interface between SLA and Technology
Raquel Carolina Souza Ferraz D'Ely, Maria da Glória Guará-Tavares
285-298
PDF (Português (Brasil))
Book Reviews
Language Learning with Technology – Ideas for Integrating Technology in the Classroom.
Rafael Matielo, Priscila Farias
301-307
PDF (Português (Brasil))
Task based language learning and teaching with technology
Gisele Luz Cardoso
307-314
PDF (Português (Brasil))
Notes on contributors
Notes on Contributors
315-321
PDF (Português (Brasil))
Guidelines for Publication
Políticas de Publicação
323-328
PDF (Português (Brasil))
PDF (Português (Brasil))
Language
English
Português (Brasil)
Make a Submission
Make a Submission