Mega events sports and teacher education in physical education:a case study
DOI:
https://doi.org/10.5007/2175-8042.2013v25n41p115Abstract
The mega provide several discussions at universities, academic events and also in informal moments. Amidst all these reflections, this study aims to discuss the mega sports events in order to understand and point out how they can reflect on the training of future teachers of Physical Education. The empirical phase was conducted with students of Degree in Physical Education, Federal University of Santa Catarina (UFSC).
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Os autores dos textos enviados à Motrivivência deverão garantir, em formulário próprio no processo de submissão:
a) serem os únicos titulares dos direitos autorais dos artigos,
b) que não está sendo avaliado por outro(s) periódico(s),
c) e que, caso aprovado, transferem para a revista tais direitos, sem reservas, para publicação no formato on line.
Obs.: para os textos publicados, a revista Motrivivência adota a licença Creative Commons “Atribuição - Não Comercial - Compartilhar Igual 4.0 Internacional” (CC BY-NC-SA).