Vol 72, No 3 (2019)

Psycholinguistics: implications for the classroom

Table of Contents

Initial

Inicio
 

Introduction

Psycholinguistics: implications for the classroom
Mailce Borges Mota, Augusto Buchweitz
11-16

Articles

Mercedes Marcilese, Cristina Name, Marina Augusto, Daniele Molina, Raiane Armando
17-40
Raquel Meister Ko Freitag, José Júnior de Santana Sá
41-62
Maria da Graça Lisboa Castro Pinto
63-84
Janaina Weissheimer, Renata Callipo Fujii, Juliana Geizy Marques Souza
85-100
Ana Paula da Silva Passos Jakubów, Letícia M. Sicuro Corrêa
101-122
Sabrina Lopes dos Santos, Daniela Garcia, Marcus Maia
123-138
Danielle Baretta, Vera Wannmacher Pereira
139-174
Isadora Rodrigues Andrade, Ana Luiza H. Tinoco Machado, Aniela Improta França
175-200
Aline E. Pereira, Rosângela Gabriel, Laura M. Justice
201-222
Luanda Alvariza Gomes Ney, Ana Ruth Moresco Miranda
223-248
Anna Belavina Kuerten, Mailce Borges Mota, Katrien Segaert
249-270
Leonor Scliar-Cabral
271-290
Elena Ortiz-Preuss
291-310
Felipe Flores Kupske
311-330
Cândido Oliveira, Alberto Penzin
331-358
Ubiratã Kickhöfel Alves, Felipe Rodrigues Kampff
375-400
Rafael Zaccaron, Donesca Cristina Puntel Xhafaj, Raquel Carolina de Souza Ferraz D'Ely
401-426
Bernardo K. Limberger, Aline Fay Azevedo, Evelyn C. Ferstl, Augusto Buchweitz
427-445
Clarice Fernandes dos Santos, Ricardo Augusto de Souza, Larissa Santos Ciríaco
359-374