Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 6 No. 1 (2011)
Vol. 6 No. 1 (2011)
Published:
2012-01-27
Artigos
THE REGISTERS OF REPRESENTATION SEMIOTIC EDUCATION AS A TOOL IN TEACHING THE DISCIPLINE OF PHYSICS
Cintia Aparecida Bento dos Santos, Edda Curi
1-14
PDF/A (Português (Brasil))
The generalization of the terms of an Arithmetic Progression by High School students
César Augusto Sverberi Carvalho
15-30
PDF/A (Português (Brasil))
O Ensino de Matemática para Alunos Surdos: Quais os Desafios que o Professor Enfrenta?
The Teaching of Mathematics for Deaf Students: Which the Challenges that the Teacher Faces?
Crispim Joaquim de Almeida Miranda, Tatiana Lopes de Miranda
31-46
PDF/A (Português (Brasil))
Um recorte sobre o “crítico” em educação matemática
A cut about the "critical" in mathematics education
Tarliz Liao
47-55
PDF/A (Português (Brasil))
Contribuições de um grupo colaborativo para a prática de uma professora da educação infantil
Cooperative group contributions to the practice of an infant education teacher
Sheila Guimarães, Mônica Vasconcellos
56-67
PDF/A (Português (Brasil))
Estreitando Relações entre Matemática e Saúde na Rede Federal
Strengthening Relations between Mathematics and Health
Paula Reis de Miranda, Eliane Scheid Gazire
68-83
PDF/A (Português (Brasil))
Language
Português (Brasil)
English
Make a Submission
Make a Submission