Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Início
About
About the Journal
Editorial Team
Periodicidade
Indexadores
Gerenciamento e financiamento
Privacy Statement
Políticas editoriais
Processo de avaliação pelos pares
Ética e boas práticas para publicação
Taxa de processamento de artigos
Direitos autorais e licenciamento
Preservação digital
Política de acesso aberto
Current
Archives
Submissions
Notícias
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 27 (2025): Publicação Contínua - Zero-a-Seis (Jan./Dez.2025)
Vol. 27 (2025): Publicação Contínua - Zero-a-Seis (Jan./Dez.2025)
Published:
2025-01-23
Editorial
Editorial
1
Editorial (Português (Brasil))
Article
“Like or not like”: the listening, participation, negotiation and consent of children from a community primary school at the dump
Vanessa Silva Bernardes, Eduardo Rangel Ingrassia, Leandro Forell
1-26
Artigo Original (Português (Brasil))
The role of mediation and teacher training in the processes of reading, writing and playing in childhood education
Maisa Evangelista Santos, Aldaci Santos Lopes, Ana Paula Silva da Conceição
1-27
Artigo Original (Português (Brasil))
Early intervention in a program for newborn risks: a look at families
Mariana Sganzella Bambini, Carla Cilene Baptista da Silva, Andrea Perosa Saigh Jurdi
1-24
Artigo Original (Português (Brasil))
Outras Linguagens
Down to earth: what questions arise at intercultural borders? Concerns of a migrant researcher
Flávio Santiago
1-14
Outras Linguagens (Português (Brasil))
Language
Deutsch
English
Español (España)
Français (France)
Português (Brasil)
Italiano
Make a Submission
Make a Submission